Touge Session

LA's Goodbye Party

Well we had a going away party at Yubo's last night for LA, but I would like to think of it as more of a see ya later party since I am sure we will hang out again... Maybe some tandem ^^

ソロソロその時間になっちゃったね。昨日LA の送別会ありました…でも、さようならじゃないよね!ゼッタイまた会うのでなんかまたねーパーティーみたいだった(^-^)また会おうね!またいつか一緒にタンデムするかな~

Bunch of friends came out last night to hang out, eat, and have some drinks despite being Sunday.

日曜日なんだけど昨日皆一緒に遊んだ^^美味しい物食べてお酒も飲んで11時ぐらい家に帰った。

Also got to try some raw whale meat pictured below. Really good stuff it actually has the taste of steak but with the texture of tuna. I probably won't order it for the sake of the whales, but since it was brought out of course I had to try it :) I don't know whether I like horse or whale better lol..

昨日始めてのことあった…鯨肉を食べちゃったw
実は鯨肉のために注文しないと思う…だけどゆうぼうのサービスメニューなので..もちろん食べて見たかった(^O^☆♪ 本当に美味しかったよ!味はなんかステーキっぽいでも食感はまぐろっぽい…面白い

馬刺しか鯨肉…どっちが良いかな~

ゆうぼういつも有難うね<3




Comments

Post a Comment